пʼятницю, 18 вересня 2020 р.

Мама тато і я - читаюча сім'я!

 

Сім'я - це любов і турбота, праця і радість, звички і традиції. Сім'я - це джерело, з якого ми черпаємо сили все своє життя. І чудово, якщо сім'я читаюча і книзі в ній приділяється велика увага. Адже сімейне читання об’єднує навколо книги родину, виховує культуру спілкування, формує світосприйняття, спосіб життя і ціннісні орієнтири. Спільними зусиллями бібліотека та батьки зможуть виховати вдумливого читача, розвити потребу в читанні, закласти фундамент читацького розвитку, зберегти традиції сімейного читання, надати можливість долучитися до світових книжкових скарбів, що зберігає бібліотека.
Саме такою є сім’я Терещенків. Сьогодні ця родина завітала до нашої бібліотеки разом: мама Іра, тато Саша і маленький Артемко. Було надзвичайно приємно спілкуватися з ними, рекомендувати книги, знайомити з новими надходженнями літератури.
Хочемо подякувати батькам за те, що вони навчають Артема любити книгу і
побажати нашим сьогоднішнім гостям бути мудрими, дружніми і веселими, цінувати, любити і поважати свою сім'ю. І тоді всім відкриється всесвіт і загориться особиста зірочка, яка принесе багато радості і цікавого у ваше життя!!!
Працівники бібліотеки мають надію, що дні сімейного читання стануть традиційними. Тож запрошуємо вас ходити до нашої бібліотеки всією родиною!!!




Немає коментарів:

Дописати коментар