вівторок, 28 червня 2022 р.

Конституція України - основний підручник життя

Я — українець. Є у мене право

На рідну мову та свою державу,

На гордий прапор золотисто-синій,

На щастя жити у такій країні.

Я — українець. Право знати маю

Про тих, кого героями вважаю,

Що людство рятували від руїни, —

Синів і дочок, гідних України.

Я — українець. Хочу право мати

Завжди усе, що думаю, казати,

На незалежну та міцну державу,

На все, що гарантовано по праву.

Я — українець. І моє це право

Любити землю горду й величаву,

Та дух свободи набирати в груди.

Я — українець. Був ним, є, і буду!

                                                             Л. Вознюк

Конституція України… Цей дорогоцінний спадок предків покликаний берегти право людини на вільне життя та всебічний розвиток особистості.

Конституція - основний закон, який гарантує кожному громадянину країни свободи і права, а також визначає політичний устрій держави. День Конституції України - одне з найбільших державних свят. Припадає воно щорічно на 28 червня. Саме 28 червня 1996 року Верховна Рада прийняла Конституцію незалежної України.

В цей день кожен з громадян України з гідністю може сказати, що ми дійсно маємо ту країну, яку ми заслуговуємо, і ті закони, які прийняли самі.

Нехай Україна залишиться незалежною і могутньою державою, а ми завжди будемо пам’ятати про свої права, поважати будь-який закон і вірно розуміти трактування будь-якого правила.

Пропонуємо увазі користувачів книжкову викладку «Конституція незалежної України», яка присвячена Дню Конституції України та знайомить з історичними передумовами прийняття Основного Закону України, дає можливість простежити шлях, пройдений нашою державою.





Немає коментарів:

Дописати коментар