субота, 21 серпня 2021 р.

Всеукраїнський конкурс дитячої творчості "Незалежна і єдина - моя Україна!"


 Роботи дітей обласного етапу Всеукраїнського конкурсу дитячої творчості "Незалежна і єдина - моя Україна!" ( з нагоди 30-річчя від Дня проголошення Незалежності України).

Лисенко Олександра – 2 кл.

 (КЗ «Оболонська центральна бібліотека»).

Аплікація у стилі квілінг "Державний Герб України". 


 Мотя Аліна

(КЗ «Оболонська центральна бібліотека»).

Вишивка "Несе Галя воду".



Кудла Софія – 7 кл.

(Пузирівська сільська бібліотека).

Аплікація у стилі квілінг "Герб України".

 

Шишка Сергій – 2 кл.

(КЗ «Оболонська центральна бібліотека»).

Малюнок "Незалежна і єдина - моя Україна!"


Новоселецький Євген – 2 кл.

(КЗ «Оболонська центральна бібліотека»).

Аплікація із круп "Козацькому роду нема переводу!"

                     

Кабачок Софія – 7 кл.

(Горошинська сільська бібліотека).

"Слава Україні!"



Кудла Софія – 7 кл.

(Пузирівська сільська бібліотека).

Є на світі моя країна, де червона цвіте калина.

Гори, ріки і полонина - це моя Україна.


Кудла Софія – 7 кл.

(Пузирівська сільська бібліотека).

Кажуть люди я сама, наче квіточка,

Що пливуть мої слова, як та річечка,

Що душа моя співає, мов сопілочка.

А я просто українка, україночка.




Немає коментарів:

Дописати коментар